Modul koji će omogućiti djetetu napraviti prve korake u savladavanju računala i iznenaditit roditelje kako je zapravo osnove programiranja nije teško za naućiti.
Tynker-ov vizualni programski jezik bazira se na Open Web standardima (HTML5, JavaScript, CSS) i jednako radi i u web preglednicima i na mobilnim platformama. U Tynker-u djeca počinju programirati koristeći vizualne blokove naredbi, a onda kada su spremni postepeno mogu prijeći na JavaScript.
Na nastavama modula Tynker djeca mogu napraviti sve što mogu zamisliti: iz matematici: krivulje, fraktale, izračune, aplikacije: čestitke,Izrađivati vlastite igre. Čak kosietiti poznavanja iz Tynker-a u znanstvenim projektima: simulacija gravitacije, kruženje vode u prirodi.
Tynker je svojim načinom i dobro organiziranom pomoći pristupačan svima koji žele unaprijediti svoje znanje, naučiti programirati, stvarati, razmišljati, zabaviti se. Svatko, pa i djeca u nedostatku ideja mogu istražiti i kreacije koje su stvorili drugi bilo da je riječ o zabavi ili primijeniti u nastavi i znanost
Trajanje modula: 1,5 mjeseca
Skupina: od 6 godina
Tynker ima i razne aktivnosti čiji je cilj djecu upoznati s osnovama programiranja i načinom programskog razmišljanja.Nastave u modulu Tynkeru su dizajnirane tako da vode djecu. Nastavnik pokazuje djeci kako završiti neki projekt korak po korak bez stresa. Djeca primjenjuju vještine programiranja kroz zabavne avanture. Tehnika primi-povuci-ispusti olakšava djeci koja, koristeći preko 200 vizualnih blokova koji su ugrađeni u programe, mogu s lakoćom napraviti i složenije igre.
Vizualno programiranje dopušta djeci da brzo pretvore svoje ideje u stvarne programe povezivanjem blokova. Razni animirani likovi oživljavaju njihove projekte – hod, priča, trčanje, skakanje, plesanje, …